lørdag 12. april 2014

Moelv og Drammenhundefestival

Moelv er ingenting å skrive om, 8 disk av 8 mulige.
Absolutt alt var ikke dårlig, men er veldig mye jeg ikke er fornøyd med.










Pekko slurvet veldig mye i alle slalomer den helga, både på innganger og at han hoppet ut.
Feltene var ikke perfekte med tanke på hvor han traff, men han var på alle feltene.










Men vi hadde det hyggelig på hyttetur med Kari og Pluto. Gutta koste seg også med kos og lek.


https://www.youtube.com/watch?v=kWLIrxVRHLw











Det har blitt lite trening på oss før Drammen hundefestival, men hadde en bra trening på fredag.


Skulle bare konkurrere på søndag og gå 2 løp.




Først ut var hopp og en veldig fin bane.
Jeg var kjempefornøyd med løpet og gikk akkurat sånn jeg hadde briefet. Følte selv at jeg var rolig og ikke presset Pekko, men lot han få jobbe selv.




Syns at han hadde en super fremad sending og bra fart.
Bare synd han rev 4 pinner.
Han endte på 10. plass med 2. beste tid. Og han løp på 4,69 m/s.


https://www.youtube.com/watch?v=UoR-UERjnSw






Agility løpet startet bra, dommeren mente Pekko fikk feltfeil på stigen, men han strøyk meninga si.


Men et bra treff var det ikke. I dette løpet rev han mye, han misforsto et blindbytte, jeg gidder ikke rette opp det og det blir disk. Tenker heller på feltene.
Siden vi ikke har fått trent på noen uker, så kan jeg heller ikke forvente topp felt.
Nå blir det ikke konkurranse før i mai, og snøen på Brekke er borte, så da er det bare å legge seg i hardtrening på felt og ikke minst, alt det andre vi trenger å trene på.
Godt vi skal ha by påske. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar