fredag 15. juni 2012

Hønefoss

Søndag var vi i Hønefoss og konkurrerte.
Hopp 3 banen fikk jeg ikke helt dreisen på og etter å ha briefet en stund, ble jeg usikker på mine valg og om jeg kom til å rekke ting eller ikke.

Jeg valgte feil og pådro oss en vegring ved slalomen, tror kanskje ikke det hadde blitt det hvis jeg hadde gått på innsiden av tunnellen og heller prøvd å lage litt sving før slalomen, ellers er Nicko god på å hoppe sidelengs inn i slalomen og.
Ved hinder 8 blir det disk, det er det lille ekstra skrittet jeg skulle tatt da for å få han rundt.
Han gjør akkurat som han får beskjed om, synd bare at føreren ikke gjør jobben sin.




Hopp 1 skulle gå tilslutt og det var en morsom bane.
Pekko er flink og sitter på start. Jeg derimot, er veldig nonchalant og passiv i føringa mi og tok det som en selvfølge at Pekko skulle ta alle tunnell inngangene selv. Han har det superkult på banen og det er egentlig det viktigste.
Farta var litt lav, men kan heller ikke forvente så mye annet av en så fersk gutt. Ser at jeg må trene på enda mer selvstendighet og fremadsending. (Generelt alt sammen)




Ellers har Pekko vært på en casting til en reklame film som skal gå i norden og han fikk rollen : ) Det blir innspilling allerede til uka, så det blir moro.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar