mandag 5. mars 2012

Er ikke så mye å blogge om for tiden. Jeg gleder meg stort til all snøen blir borte, det meste er borte her hvor jeg bor, men bare noen minutter opp i skogen ligger det fortsatt. Håper på sol og varme så den smelter fort.

Jeg begynner å få agility abstinenser og det hadde ikke vært så ille med noen treningsøkter på Brekke i påsken. I fjor var det knall vær, og vi var der oppe i mange timer. Vi krysser fingre og poter.

Gleder meg skikkelig til å komme ordentlig i gang med treningen til Pekko. Vi har trent litt fremadsending og hopping på noen steiner i parken. Pekko blir super happy når han ser de og så fort båndet er av, løper han rett bort og hopper opp på en stein.
En liten filmsnutt kan du se her

Siden snøen er blitt borte har jeg tatt opp sykkelen, Nicko elsker å være med på sykkelturer, mens Pekko ble introdusert for sykkel og springer for første gang. Han skjønte ikke helt at han satt fast i sykkelen og ikke kunne snuse som vanlig. Jeg startet rolig med å gå med sykkelen før vi prøvde med bittelitt mer fart. Det gikk veldig bra, så dette får vi gjøre flere ganger.

Om 3 uker skal jeg og Pekko på trimmekurs i Drammen, og da må jo pelsen vokse og det gjør den. Tror faktisk ikke Pekko har hatt så mye pels før og jeg får helt abstinenser der også... Av å ikke nappe han ned.


 Bustetryne



 Har fluffa opp pelsen på rompa, så er det litt mer synlig på bilder hvor mye pels han har fått


 Jeg klør i fingra etter å få av denne pelsen






 Nicko gutten koser seg


Nicko blir hele 10 år neste måned, men han blir med på litt lek av og til, se film:  Gutta leker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar