søndag 15. mai 2011

Ny blogg og farvel til blogtown

Nå er jeg skikkelig lei av at Blogtown ikke fungerer og man ikke får tilbakemelding på mail man har sendt.
Så jeg aner ikke om de har lagt ned eller ikke. Synd, for jeg kunne tenkt meg å hatt de andre innleggene.

Men nå får jeg teste ut denne hvordan denne blogger fungerer.

Det har skjedd endel siden sist, mye er blitt postet på facebook, men det er jo ikke alle som er der heller.
Jeg får ta det jeg husker : )

Vi var i Moss 1. mai og konkurrerte i agility.
Agility løpet vårt var ingenting å skryte av, vi kom gjennom men fikk hvertfall 10 feil. Det var disse feltene da. Tror vi kom på 4 eller 5. plass.
Hopp 3 løpet kan dere se under her. Veldig fornøyd med løpet vårt og Nicko gikk feilfritt, plassering ble 4 eller 5. plass her og.


Tusen takk til Kari og Nantika som filmet.
Rett før lagløpet vårt, så jeg at jeg hadde briefet feil, syns nemlig at banen var litt kort, men tenkte ikke noe på det der og da. Kari fikk briefet meg gjennom det jeg hadde glemt.

Pekko er rukket å bli hele 6 mnd!! Syns tiden har gått så altfor fort siden vi satt på flyet hjem. Lite da visste jeg hva slags ramp, eller skal jeg si klovn han kom til å bli.
Han er glad i gnage på ting, murveggen på kjøkkenet, teppet mitt. Han eeeeelsker å gå på bordet for å hente fjernkontrollen eller evt. mobilen min. For ikke å snakke om alle ledninger han har tygd på.
Han syns han går glipp av mye når han står på kjøkkenet når jeg er på jobb. Så de siste dagene er det en veldig glad liten sak som kommer å hilser på meg i døra når jeg kommer hjem.
Så jeg har tatt fram videokameraet og filmet klatre jacken min.



Denne uka har jeg passet Gåte til Kennel Marklivet, hun skled rett inn sammen med gutta. Pekko har hvertfall storkost seg og lekt masse med Gåte. Nicko satte mest pris på besøket første dagen, ellers har han vært sitt vanlig rolige seg.

I går var vi i Fredrikstad på valpeshow. Pekko ble BIR i hard konkurranse med seg selv og etter å ha ventet leeeeeeeeenge på at gruppe bedømmelsen skulle begynne, hadde jeg på følelsen av at vi kom til å bli uplassert. Det var flere flotte terriere der. Men overraskelsen var stor da dommeren plasserte oss som nr. 2!! Det var en super flott Wheaten Terrier som ble BIG.

Kritikken kan leses her: http://www.nickoaro.com/pekkosutstillingsresultater.html

Neste helg blir det både agility og valpeshow så får jeg håpe det ikke kræsjer for mye : )

Vil du få mail neste gang blogggen oppdateres? trykk på følger på høyre side her ------>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar